כיום, האינטרנט מלא בתוכן, אפילו יותר מידיי תוכן. מתוכו, כמות גדולה מאוד של תוכן היא פשוט תוכן גרוע. תכנים לא מעודכנים, לא מאורגנים, בשפה לא נגישה לרוב הקוראים, תוכן לא מקורי שמשוכפל מאתר לאתר ועוד ועוד.

איך האתר שלך יהיה טוב יותר ושונה מכל האתרים הרבים שכבר קיימים?

ראשית, יש להגדיר את מטרת האתר. חשוב להבהיר זאת בבהירות על מנת לא לבזבז זמן ומשאבים בכיוונים לא רצויים שרק יתקעו את העסק שלך. ההגדרה צריכה להיות פשוטה ובהירה. חשוב מאוד להגדיר מהו קהל היעד שלך, לתכנן ולעצב את האתר באופן שיתאים למשתמש שאליו אתה מכוון. חלק עיקרי מהתאמת האתר למשתמש, הוא העשרת האתר בתוכן איכותי. גולשי האינטרנט – אותם אנשים שאתה רוצה שיגיעו דווקא לאתר שלך, מחפשים תשובות. אתה צריך לקבוע אילו שאלות הם מחפשים ולדאוג לכך שהאתר שלך יספק את התוכן הטוב ביותר עבור שאלותיהם.

חשוב להבין, שמה שחשוב כאן הוא לא מה שאתה רוצה להגיד לקוראים, אלא מה הם רוצים לדעת.

אז מה הופך תוכן לתוכן טוב?

האינטרנט מלא בתוכן זול ולא מדוייק. תוכן מדוייק דורש מחקר, זמן ומשאבים. דאג לכך שהלקוחות שלך יקבלו את המידע המדוייק ביותר, זה יעניק לך יתרון על פני המתחרים.

התוכן צריך להיות אופטימאלי למשתמש. לא יותר ולא פחות ממה שהגולש מבקש לדעת. כיום, כאשר כל מידע הפך נגיש וזמין כל כך – ללקוחותיך אין סבלנות לקרוא תוכן לא רלוונטי.

חשוב שיהיה קל למצוא את התוכן. גם התוכן המדויק, הכתוב בצורה הכי רהוטה ואופטימלית לקהל היעד לא ישיג את מטרתו אם לא ימצא בקלות. באתרים רבים יש אינפורמציה רבה אך קשה למצוא בהם את מה שאנו מחפשים. חשוב שהתוכן שלך יהיה מאורגן בצורה כזו שיהיה קל לגשת אליו. חשוב שכותבי התוכן באתר שלך יהיו מיומנים בכתיבה מקצועית לקידום אתרים, אם מנועי החיפוש לא ימצאו את מה שכתבו, הם בעצם לא כתבו דבר.

אתרים רבים ממחזרים את התוכן שלהם. ניתן למצוא את אותו מאמר בדיוק באתרים שונים. מנועי החיפוש, בניהם google שונאים תוכן ממוחזר. התוכן באתר שלך צריך לשמור על איזון עדין בין להיות מקורי לחלוטין ובין לענות לשאלות וצרכי הגולש, זוהי נקודה שכותבי תוכן מקצועיים מתמחים בה.

לקבלת דרכון בקלות

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים