תוכן שיווקי ידוע כאחד הפורמטים הקשים ביותר לכתיבה וכתוצאה מכך גם כיקר ביותר.

אם כאשר אנו מתייחסים לכתיבת מאמרי SEO ברור לנו שאין לדקדק כלל בכל מילה שנכתבת וגם במאמרי עומק אין חשש שייפול העולם אם תימצא שגיאה כזו או אחרת, כאשר מתייחסים לכתיבת תוכן שיווקי המצב הוא אחר לחלוטין. כאן פדנטיות ופרפקציוניזם הם הגורם המשמעותי והחשוב ביותר.

כתיבת תוכן שיווקי חייבת להיעשות עם תשומת לב וריכוז מלא. פספוס של משפט כזה או אחר או איבוד של קו החשיבה ולו לרגע קט יכולים לגרום לטקסט להיראות מגוחך וחסר משמעות שיווקית. כאשר אנו משווקים משהו במציאות אנחנו חייבים להימצא במיטבנו בכל עת, כך הדבר גם בכל האמור לתוכן שיווקי. במידה ונפספס בו ולו קצת, ככל הנראה נאבד את האמון של הקורא בטקסט וכתוצאה מכך נפסיד את המכירה.

כאשר מחפשים כתב תוכן שיווקי, חייבים לבחור ללא תנאי באחד שיודע בדיוק מה הוא עושה. הטקסט צריך להיבנות מראש עוד בטרם תחילת הכתיבה. המילים חייבות להיות שקולות ולהיכתב באופן לא מוגזם מדי אך גם לא כבוי. הטקסט צריך להיות מאוזן ואסור להעמיס יותר מדי על הקורא בבת-אחת מאידך, אך גם אסור לשעמם אותו במאמר ארוך וחסר תכלית. צורת וסגנון הכתיבה צריכות להיות מותאמות לפי קהל היעד של הקוראים והמחקר מאחורי הנושא בו נכתב התוכן השיווקי חייב להיות מאוד מעמיק. בסופו של דבר, כותב התוכן השיווקי חייב לחיות את התחום בו הוא כותב, אחרת אף אחד שיקרא את התוכן לא יאמין לו ומכיוון שמדובר פה בשיווק – באופן הזה נפסיד לקוחות פעם אחר פעם.

כיום באינטרנט ניתן למצוא תוכן זבל בכמויות מסחריות. גם אלו המעידים על עצמם שמתמחים בכתיבה הם לא יותר מאשר נערים צעירים וחסרי ניסיון שרוצים להתחיל לשחות מוקדם במים העמוקים של העבודה.

אסור לנו להתבלבל ולאבד שיקול דעת מתוך רצון לבצע החלטה מהירה, בטח כאשר מדובר בכתיבת תוכן שיווקי. כאן יש לשבת בצורה מסודרת, ליצור קשר עם כמה גורמים שונים ולהבין מי המקצועי ביותר קודם כל. אם בנושא התקציב מותר לנו לשחק מעט בכל האמור למאמרי SEO או מאמרי עומק, כאשר מדובר בתוכן שיווקי עדיף להשקיע עוד כמה עשרות שקלים ולקבל מוצר טוב בהרבה.

לקבלת דרכון בקלות

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים